Tuesday 10 December 2013

是日午餐: 梅菜馬蹄蒸肉餅+炒雙菇+菜飯

是日午餐: 梅菜馬蹄蒸肉餅+炒雙菇+菜飯

文章日期:07/27/2007 11:05 am



老公昨天指明今日要食肉餅. 咁我問要甚麼材料, 佢話梅菜定罐頭菜心, 我話"你鍾意啦!" 佢問"咁邊樣方便d呀?" 我話一樣啦. <-- 我覺想食就食, 唔好因為麻煩而不食. 事實又唔係咁麻煩. 所以最後決定梅菜啦. 咁我又鍾意有馬蹄, 有脆脆的口感. 所以又加了入去.
老公話加埋菜飯就得啦. 我話"harrrrr?" 我不滿意, 好似少了些喎. 所以今早在街市買了本菇. 多了一樣餸. 先至有滿足感.
肉餅超好味. 對不起我地2公婆都係咁話. 
順道講埋蘇絲黃的蒸肉餅食譜:

蒸 肉 餅
材 料
半 肥 瘦 柳 脢 ( 脢 頭 )
調 味 料
生 抽
老 抽
麻 油
胡 椒 粉
生 粉
*** 另 加 水

烹 調 步 驟
1 剁 碎 豬 肉 後 加 少 許 鹽 和 水 , 開 始 順 時 針 方 向 攪 拌 。
2 一 面 攪 拌 , 一 面 逐 少 逐 少 加 水 , 直 至 碎 豬 肉 在 碗 內 攪 拌 時 是 輕 身 的 , 加 上 調 味 料 醃 半 小 時 。
3 預 備 另 一 隻 闊 口 扁 身 碗 , 先 搽 油 在 碗 內 , 再 倒 入 碎 豬 肉 。
4 隔 水 蒸 15 分 鐘 即 成 。

No comments:

Post a Comment